Google+

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Trophy Ball 2017!!! Πώς θα επιλέξω τον χορό που θα παρουσιάσω;;;

Το 1ο στάδιο του Απολλώνιου Πρωταθλήματος Χορού στέφθηκε με επιτυχία και τη σκυτάλη του δίνει στην επίσημη βραδιά χορευτικών επιδείξεων και απονομής βραβείων Trophy Ball 2017!! Μια βραδιά γεμάτη κέφι, ζωντάνια, χαμόγελα και φυσικά πολύ μα πολύ χορό!!!

Μια βραδιά που περιλαμβάνει τα πάντα…
Ιδιωτικές και ομαδικές χορογραφίες μαθητών και δασκάλων, απονομές διπλωμάτων και αγαλματιδίων σε όσους ολοκλήρωσαν ένα χορευτικό επίπεδο, πλούσια δώρα για όλους τους προσκεκλημένους της βραδιάς και πολλές εκπλήξεις που φυσικά… δεν θα σας αποκαλύψω ακόμα!!

Για κάποιους μαθητές οι προετοιμασίες έχουν ξεκινήσει ήδη, για κάποιους άλλους ΤΩΡΑ ξεκινούν.. Ως δασκάλα, το πρώτο βήμα προετοιμασίας που κάνω με τον μαθητή μου είναι να αποφασίσουμε.. Ποιόν χορό θα παρουσιάσουμε! Όλα τα υπόλοιπα όπως το τραγούδι, τα βήματα, οι φιγούρες, τα συναισθήματα που θέλουμε να αποδώσουμε, ακόμα και η σκηνική παρουσία μας είναι θέματα που θα μας απασχολήσουν στην πορεία.”
Το ίδιο μπορεί να σκέφτεστε και εσείς λοιπόν αυτή τη στιγμή…

“Ποιον χορό να επιλέξω;”

Ως μαθήτρια πάντα χόρευα τον χορό που τη δεδομένη στιγμή μου άρεσε πολύ!!!Πολύ σημαντικό ρόλο σε μια χορογραφία, έπαιζε η διάθεση και η όρεξή μου, να αφιερώσω λίγο περισσότερο χρόνο προπόνησης καθώς επίσης να ακολουθώ και τις κατευθυντήριες οδηγίες των δασκάλων- χορογράφων μου!!!!!

Η διαδικασία ήταν πάντα άκρως διασκεδαστική και το αποτέλεσμα μου δημιουργούσε τα πιο όμορφα συναισθήματα!!!

Όπως τώρα.. Μετά από την παύση του καλοκαιριού, ένοιωθα ότι ο χορός μου έλειπε απίστευτα!!!! Η ευκαιρία μου λοιπόν ήταν το Απολλώνιο πρωτάθλημα! Αποφάσισα να χορέψω δύο πολύ αγαπημένους μου χορούς και να εξελίξω μέσα από αυτούς την τεχνική μου.

Tango και Paso Doble!! Tη δεδομένη στιγμή ήταν οι ΙΔΑΝΙΚΟΙ χοροί!!!! Έβγαλα όλη μου την ενέργεια!!!!! Αυτό που ήθελα!!!!!

Αυτό που χρειάστηκε ήταν να πάρω την απόφαση και να κάνω την επιλογή μου ανάμεσα στις προτάσεις του χορογράφου μου! Εκείνος ήταν που μου πρότεινε 3 χορούς και με βοήθησε να αποφασίσω ποιοι θα αναδείξουν περισσότερο τις δεξιότητές μου και θα εκφράσω τα συναισθήματά μου!”

Έτσι ακριβώς μπορείτε να κάνετε και εσείς! Να συμβουλευτείτε άμεσα τον δάσκαλό σας, ο οποίος είναι ο αρμόδιος για αυτό!

Ακόμα κι αν δεν μπορείτε να κάνετε την τελική επιλογή μόνοι σας, ο δάσκαλος ή η δασκάλα σας μπορούν!! Η επιλογή γίνεται βάση του επιπέδου και των δυνατοτήτων που διαφαίνονται, από την μέχρι τώρα χορευτική σας πορεία. Αλλά κυρίως η επιλογή αφορά μία νέα πρόκληση που θέλετε να θέσετε στον εαυτό σας!!

Ένας μικρός επιμέρους στόχος για να πετύχετε τον μεγάλο σας στόχο!!!!

Είναι καλό να αποφύγουμε τις υπερβολές χάριν εντυπωσιασμού, αλλά να επικεντρωθούμε σε ουσιαστικά πράγματα που θα μας βοηθήσουν να εξελίξουμε την τεχνική μας, που θα μας χαρίσουν ακρίβεια, σταθερότητα και ισορροπία, στοιχεία απαραίτητα προκειμένου να προοδεύουμε συνεχώς!! 

Άλλωστε αυτός δεν είναι και ο λόγος για τον οποίον επιλέγουμε κάθε φορά να χορογραφήσουμε και να χορογραφηθούμε; Η χορευτική εξέλιξη!!

Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή και τα πρώτα μαθήματα χορογραφιών ξεκίνησαν με την έλευση του Νοεμβρίου!!!!!


Το γεμάτο αίγλη και χάρη, Trophy Ball 2017... μας περιμένει!!!
 


Δείτε επίσης:

Μάθετε περισσότερα για τους Χορούς
που μπορείτε να μάθετε στις σχολές μας!
Απολαύστε τα βίντεο από τις
Επίσημες Εκδηλώσεις των σχολών μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου