Google+

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Ο Χορός Και Εγώ!!!

Τι εστί χορός για εμένα και τι μου προσφέρει''

Ο χορός ήταν κάτι που πάντα μου άρεσε και ζήλευα όταν έβλεπα τους άλλους να χορεύουν, ποτέ όμως δεν είχα ασχοληθεί με αυτόν. Πριν (3) τρία χρόνια θέλοντας να κάνω μια αλλαγή στον τρόπο ζωής μου ξεκίνησα μαθήματα χορού. Έτσι ανακάλυψα από κοντά πόσο πολύ μου άρεσε να χορεύω κι εγώ.

Για μένα λοιπόν ο χορός εκτός από μια αλλαγή του τρόπου ζωής μου , είναι κι αυτό που μου φτιάχνει την μέρα, μου ανεβάζει το ηθικό, με γεμίζει, με απελευθερώνει και με κάνει να ξεχνάω το τι συμβαίνει γύρω μου. Όταν χορεύω δεν υπάρχει τίποτα άλλο γύρω μου, χαλαρώνω και γεμίζω ενέργεια. Με βοηθά να ασκούμαι με διασκεδαστικό τρόπο και να διατηρώ το σώμα αλλά και το πνεύμα μου σε φόρμα.


Τέλος με κάνει να βάζω στόχους και να προσπαθώ να τους κατακτήσω!!!

Μετά από κάθε μάθημα αισθάνομαι πολύ χαρούμενη και πολύ ζωντανή και πιστεύω πως το σημαντικότερο από όλα στον χορό είναι οτι με κάνει να διασκεδάζω.

Χιλιάδες άνθρωποι επιλέγουν τον χορός σαν χόμπι καθημερινά! Αυτό, γιατί αποτελεί μία απασχόληση που μπορεί να βοηθήσει, όχι μόνο σωματικά και ψυχικά, αλλά και κοινωνικά!!!

Με τον χορό γυμναζόμαστε!!! Μέσα από τους βηματισμούς και τις κινήσεις που διδασκόμαστε, ο χορός μας προσφέρει την ευκαιρία να γνωρίσουμε το σώμα μας και να γυμναστούμε σε όλα τα σημεία! Σε όλα τα είδη χορού, το σώμα εκαπαιδεύεται να έχει την σωστή στάση, να παραμένει ψηλά και περήφανο!!! Κάτι που παραμένει σαν συνήθεια, έπειτα από λίγο καιρό και στην καθημερινότητά μας!!!


Η ψυχική υγεία και η ευεξία είναι άμεση!!!

Μέσα από τον χορό μπορούμε να εκφραστούμε και να εκτονώσουμε κάθε σκέψη και συναίσθημα που κρύβουμε!!! Γνωρίζουμε καλύτερα τον εαυτό μας, αλλά και τις δυνατότητές μας!!! Η αυτοπεποίθηση ανεβαίνει και νιώθουμε ολοένα και πιο σίγουροι σε κάθε μας βήμα, μέρα με τη μέρα!!!

Οι γνώσεις που λαμβάνουμε, μας φέρνουν πιο κοντά σε πολιτισμούς, τα ήθη και τις παραδόσεις τους!!! Η ιστορία του κάθε χορού, μας μεταφέρει πιο κοντά στους άλλους και οι συνήθειες των προηγούμενων γενεών γίνεται ένας ευχάριστος τρόπος να αξιοποιήσουμε τον πολύτιμο ελεύθερο χρόνο μας!!!

Μας δίνεται η ευκαιρία να κατανοήσουμε καλύτερα τους άλλους και να μοιραστούμε μαζί τους την ομορφιά του χορού! Σε ένα ομαδικό μάθημα, ή σε μία χορογραφία, όπου χρειάζεται η συνεργασία και ο συγχρονισμός, αναπτύσσουμε την κοινωνικότητά μας! Μέσα από μία εκπαιδευτική συγκέντρωση – party, γνωρίζουμε ανθρώπους που έχουν κοινούς στόχος και επιλογές, και γιατί όχι, κάνουμε καινούριους φίλους!

Οι μαθητές των σχολών μας έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν σε χορευτικές εκδηλώσεις καθόλη την διάρκεια του έτους και να εξασκούν το αγαπημένο τους χόμπι κάθε μέρα, όπου κι αν βρεθούν!!! 


Νιώστε ελεύθεροι, χορέψτε!!!


Δείτε επίσης:

Μάθετε χρήσιμες συμβουλές που θα 
ανεβάσουν στα ύψη τις χορευτικές 
σας αποδόσεις!
Μάθετε περισσότερα για το 
Savoir Vivre του Χορού!
Η μαγεία κατά τη διάρκεια
της χορογραφίας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου